Porsche turbo cup på T-4 rat look

Anbefalte innlegg

sommeren kom tidlig til sørlandet i år gitt :lol: hehe

Nye 8x17" Porsche turbo cup er montert på bilen og har montert 70mm fjærer bak og senket den forran.

har bare igjen og modifisere forran slik at den kommer litt til lengere ned,så har er jeg fornøyd med senkinga på bilen.hehe 8)

og rat looken er der jo allrede nå,i hvertfall litt..hehe

hva syntes folket??

10022008181ssssssssssssnv5.jpg

10022008183ssssssssssssbh7.jpg

10022008185ssssssssssssoc0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg no tøfft ut det da ! mangler berre et jernkorss (malteserkorss) på panseret eller nokke no : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes skamsenka T4 er tøft!! Men 17 tommere var litt lite på den store bilen.....19 toms Turbo Cup hadde kledd den enda bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kanskje noen gardiner i vinduene for den ultimate Rat-look:D

Men fra spøk til revolver.. Turbo Cup blir aldri feil på VAG:tilber:

edit* Du skulle fått like speil på bilen og, ser nesten ut som om det var to personer som designet hver sin side av bilen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lille Norge noen forhandlere som fører disse felgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

edit* Du skulle fått like speil på bilen og, ser nesten ut som om det var to personer som designet hver sin side av bilen:p

Det er det mest geniale uttrykket jeg har hørt før. Det ser jo faktisk nesten sånn ut ;)

On topic, ble jævlig tøft dette, syntes 17" var akkurat passe jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft det Torbjørn:) Satser på at det ikke kommer no mer snø nå ? :):) hehe.. Må vel få på sommer hjula mine å snart:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for alle positive feedbacks :)

hehe ja har vurdert og bestille side speil fra usa,men får se hva det blir til..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft det Torbjørn:) Satser på at det ikke kommer no mer snø nå ? :):) hehe.. Må vel få på sommer hjula mine å snart:):)

takker :) om det kommer snø så kan jeg jo brøyte litt da. ja har sett bilen din et par ganger,nyyydelig bil du har fått deg. ja er jo snart sommer så er bare og legge om ;)hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.