#1 Skrevet Februar 10, 2008 har ett problem på min 92mod s4. Når jeg tar høyre svinger i brukbar høy fart så begynner hele bilen og riste noe forferdelig, er bare så vidt jeg greier og holde i rattet. trenger noen tips så jeg får opp litt motivasjon til å gå ut og bynne å skrue uti uka. er litt kast i felgene fremme etter jeg kjørte i noen hull og noen spacere som jeg mistenker for å ikke være helt plan, vibrerer litt når jeg kjører vanlig. håper noen har noen tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 Du kan jo prøve å bytte om hjula foran og bak i første omgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2008 Jeg har det samme problemet på min 92' 100 når jeg svinger til venstre mellom 90-130 en plass. Kommer og går litt, men jeg dreide bremsekrivene, alle sammen, og det hjalp litt. Ristinga har ikke gitt seg helt ennå, så kansje jeg også skal se å bytte om hjul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2008 Dette var en god beskrivelse av hva som skjedde med Nazze når jeg hadde gåen bærekule på den ene siden. Sjekk det! Vibrasjon fra et hjul vil forsterkes når det ikke er under full kontroll, så et gåent lager skal du heller ikke se bort fra! Fredrik: Du må komme på lokallagstreff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2008 Har vert borti det samme på to biler og då var det driv knuten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...