#1 Skrevet Februar 10, 2008 I går var jeg ute å kjørte en liten tur.. Så plutselig begynte det å lage rasslelyder.. Jeg vet ikke akkurat når eller hva som skjedde, i og med at jeg hadde musikk på, men den ble plutselig fucket å ta i gir.. 1. gir er i å for seg greit.. 2. gir kommer det sinnyke rasslelyder.. 3. gir kommer det også rasslelyder men ikke så mye som i 2. gir.. 4 og 5 funker til en viss grad.. Den går også ann å av og til løse i fri :p:p Noen som har vært med på noe lignende eller? Kan det være andre ting som spiller inn? Clutch, løse deksler? Mvh Joakim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 Noen som vet noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2008 Ville kanskje ikkje kjørt så mykje med bilen før du har fått sjekket ka som er gale. Vist du kjører for lenge er det nok ingen annen utvei enn og kjøpe ny kasse. Høres mest ut som girkasse problem. KAn jo vere eit lager som har havarert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2008 ta deg en tur utenom Børge på MTM. Han er flink på disse bilene. Han bruke 2min på diagnose av bilen min. da var det ikke girkassen, men clutchen. Selv om alle symptomene sa ras på alle synchroringene. Han fant fort ut av hva som egentlig var galt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2008 Skjedde det samme hos meg:) Men det endte med girkasse ras delux:p La bilen stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...