Oslo lokallag inviterer til treff lørdag 31.mai og søndag 1.juni

Anbefalte innlegg

*ler* keep on dreaming! Det skjer nok ikke nei! :nana: Miss Piggy har fått nok sol for en stund fremover.

hehe, det skal vi bli to om gitt. skal snakke litt med roger jeg: pisk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det skal vi bli to om gitt. skal snakke litt med roger jeg: pisk :

Det hjelper nok ikke skal du se :P Det skjer ikke! End of story!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper nok ikke skal du se :P Det skjer ikke! End of story!!!

hehe, håper du skjønte at jeg tulla ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, håper du skjønte at jeg tulla ;)

Ta det med ro, jeg er da ikke så blond da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det handlet inn:

9 kg /160 stk grillpølser

160 lomper

288 brus

vaffelmix til ca 120 plater

3 flasker ketchup

2 flasker sennep

3 dunker syltetøy

Forventet temepraur er nå oppe på 26 grader og lettskyet så dette komemr til og bli bra: smil :

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke gå glipp av dette !! :D Synd jeg ikke får ferdig alt jeg vil med bilen til da :P men det kommer til å ta mange år sikkert :P hehe...

Vi sees der alle sammen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det handlet inn:

9 kg /160 stk grillpølser

160 lomper

Ikke mer? :confused:

Vi handlet inn dobbelt av det der... Ble litt til overs men var vel ikke mer enn 50 pølser maks... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mer? :confused:

Vi handlet inn dobbelt av det der... Ble litt til overs men var vel ikke mer enn 50 pølser maks... ;)

Dere hadde wiener og vi har grill som er litt mere mektig + at det er meldt endel varmere en det var oppe hos dere og av egen erfaring så går det ikke alltid så mye varmmat da, men heller kald drikke. Er ikke lange veien til butikken om det minker så er det 10 minutter så er vi oppe og går igjen;) (men tusen takk for tipset, setter stor pris på det da dette er vår første gang).

Metrologene får ikke bestemt seg så siste er nå 22 grader og skyet:o, jaja alt untatt rein/snø/haggel skal vi vell kunne leve med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere hadde wiener og vi har grill som er litt mere mektig + at det er meldt endel varmere en det var oppe hos dere og av egen erfaring så går det ikke alltid så mye varmmat da, men heller kald drikke. Er ikke lange veien til butikken om det minker så er det 10 minutter så er vi oppe og går igjen;) (men tusen takk for tipset, setter stor pris på det da dette er vår første gang).

Metrologene får ikke bestemt seg så siste er nå 22 grader og skyet:o, jaja alt untatt rein/snø/haggel skal vi vell kunne leve med:)

He,he. Ja, tenkte å nevne det bare. Men er jo passe langt for å handle mer uansett da så. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette blir bra jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir veldig bra oppmøte nå vi ikke "konkurrerer" med Autofil messen heller.

Vil igjen gjøre oppmerksom på at dette er arbeidsplassen til et av våre medlemmer, og selvom det er lørdag er det folk på jobb, så burning/rusing av motor og høy musikk vil medføre umiddelbar bortvisning :fy:

Siste bit av veien dit er litt hullete, så vil uansett ikke anbefale noen å "vise seg frem" akkurat der. Og husk penger til innkjøring!! Er veldig fint om flest mulig har 50-lapper. Vi skal nok ha vekselpenger, men kommer alle med 500-lappene sine komme vi til å slite :o

Gleder meg til første treffet i Oslo så lenge jeg har vært medlem iallflall : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 lapp? Finnes de lenger? Hakke sett noe annet enn 500 og 1000 lapper siste året jeg, jaja, får vel rote meg fram til en sånn en da :P

Blir bra dette! Flott tiltak :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 lapp? Finnes de lenger? Hakke sett noe annet enn 500 og 1000 lapper siste året jeg, jaja, får vel rote meg fram til en sånn en da :P

Blir bra dette! Flott tiltak :D

jeg skal stå i innkjøringen jeg Kristian så jeg skal huske å ta 500 for inngangen din. siden du ikke har småpenger ;): vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, da begynner vi på siste uken før treffet folkens. Gleder meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weee : rb : Nå er det ikke lenge igjen! Tror dette blir ett utrolig bra treff :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gruer meg. Har ikke noe trua på detta i hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UFF likte ikke denne her:o, mene r enda noen dager igjen og det har byttet hver dag de siste dagene. Forventet temperatur er fortsatt 24 grader

regnbyer.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UFF likte ikke denne her:o, mene r enda noen dager igjen og det har byttet hver dag de siste dagene. Forventet temperatur er fortsatt 24 grader

I verste fall stiller vi med regnfrakk, sydvest og partytelt til å ha over bilen :P Tror faktisk jeg har et partytelt i kjelleren:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I verste fall stiller vi med regnfrakk, sydvest og partytelt til å ha over bilen :P Tror faktisk jeg har et partytelt i kjelleren:p

Håper dagens langtidsvarsel holder seg for da kan alle legge igjen paraplyer etc. hjemme;)

25 grader og

Sol1.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg tror nok burde vente enda litt nærmere helgen før kan stole på den Ørjan.. Den skifter jo om støtt og stadig fra dag til dag, og gjerne fra time til time også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg tror nok burde vente enda litt nærmere helgen før kan stole på den Ørjan.. Den skifter jo om støtt og stadig fra dag til dag, og gjerne fra time til time også :P

Jajajaja, men nå er det endelig et varsel vi virkelig kan håpe på holder seg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg kommer innom og stapper i meg en pølser og noen vaffler. men ser nok ut som det blir uten framfanger :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajajaja, men nå er det endelig et varsel vi virkelig kan håpe på holder seg:)

Det er sant.. Får krysse alt som kan krysses! VG "roper" jo ut om at det skal bli knall vær til helgen også, så får bare virkelig håpe at de har rett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg kommer innom og stapper i meg en pølser og noen vaffler. men ser nok ut som det blir uten framfanger :(

Har 2 stk 35i Facelifter stående hjemme på lørdag så kan få låne fanger av en av de. Enetse ulempene r at begge to er blå metallik;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.