Oslo lokallag inviterer til treff lørdag 31.mai og søndag 1.juni

Anbefalte innlegg

Jeg kommer på Lørdagen! Får satse på bra vær og mye pølser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vafflers, gleder meg til dette treffet... Dæven døske det må bli bra vær... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, det hadde jeg helt glemt! Ta med transporten hvis det blir dårlig vær Håkon, så sitter vi baki den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jammen dra meg til dette treffet selv !

 

Får bite i det sure eplet å ta T-banen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

damm.. jobber til 3 lørdagen :( buhu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

damm.. jobber til 3 lørdagen :( buhu

 

Da er det bare og bytte seg til fri da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på Lørdagen uansett vær. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!! :glad:

Hvis ikke jeg får barnevakt får bare vesla være med...: gb :

: haha : man skal tidlig krøkes.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det forresten bare vacn, eller skal jeg reklamere videre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!! :glad:

Hvis ikke jeg får barnevakt får bare vesla være med...: gb :

: haha : man skal tidlig krøkes.. :P

 

Bare og ta henne med det:)

 

er det forresten bare vacn, eller skal jeg reklamere videre?

 

Dette er kun et treff for medlemmer av VACN med VW og Audi, men ikke medlemmer vil ha mulighet til og melde seg inn på stedet da klubbvogna med alle fasiliteter vil være tilstede under treffet.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post er oppdatert med følgende infomasjon:

 

Nærmer seg fort til den store dagen nå så her er noen praktiske opplysninger for dere som tar turen (og de håper vi det blir mange av).

-Det er IKKE vaskemuligheter på utstillingsområdet. Deriomt finnes det i en radius på 3-5 minutter med bil ikke mindre en 4 selvvaskeanlegg med til sammen 15-16 vaskeplasser.

Esso Grorud: 1 vaskeplass.

U-Wash: Østre Akervei 206(retning mot sentrum) (innkjøring fra Bedriftsveien) 7 vaskeplasser.

YX: Østre Akervei 214 (retning mot sentrum) 2 vaskeplasser.

Soft Wash: Garver Ytteborgsv. 100. 5 eller 6 plasser. Dette er det nærmeste, nyeste og beste anlegget. Ligger ca 3 minutter fra treffet.

 

Oppførsel på treffområdet:

-ALL kjøring inne på området skal foregå i gangfart.

-Burning/rusing skal IKKE forekomme.

-Høy musikk tillates IKKE.

-All søppel skal puttes i opphengte søpplesekker.

 

Det er viktig at dette overholdes. Området har vi fått disponere gjennom et klubbmedlem som er ansatt i BBS og det er derfor særdeles viktig at vi oppfører oss pent og rydder opp etter oss. I tillegg er det også personer som besøker BBS for og levere brevgiro etc og vi må ikke være til sjenanse for disse.

Brudd på punktene over her vil medføre umidelbar bortvisning fra området.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra: rock :

 

Begynner å kjenne at jeg gleder meg skikkelig nå ja:):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen og. jeg som hadde tenkt å burne masse mens jeg spillte gørhøymusikk :P hihi Men får desverre ikke kommet gitt. Jobbhelg og har ikke mulighet til å bytte bort :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen og. jeg som hadde tenkt å burne masse mens jeg spillte gørhøymusikk :P hihi Men får desverre ikke kommet gitt. Jobbhelg og har ikke mulighet til å bytte bort :(

 

Det var da virkelig leit Rolf: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering2 18/5

 

Vedrørende Photoshoot søndag 1/6 på Feiring bruk, Lørenskog.

Vi møtes her fra kl 11.00. Heller ikke her vil det bli vaskemuligheter. Nærmeste her blir selvvask anlegget bak YX v/Triaden kjøpesenter. I tillegg så er det nytt selvvaskeanlegg på Shell, Karihaugen og selvvask på YX v/Elkjøp, Lørenskog. Det blir lagt opp til 5 poster inne på området der det blir tilrettelagt for fotografering. På disse fem postene blir det også satt opp spørsmål man skal svare på og de beste blir premiert. Det som måtte være igjen av mineralvann fra Lørdagen vil bli solgt her oppe på søndagen.

Johan fra Chipsenter vil være til stede og bidra med mere effekt til de som måtte ønske det.

Ca kl 15.00 pakker vi sammen og drar sammlet mot McDonalds på CC-Vest hvor Oslo-lokallag har sitt faste søndagstreff denne dagen.

 

Regler for de som skal inn på området til Feiring Bruk.

-Farten tilpasses den skiltingen som er satt opp.

-INGEN burbing sladding inne på området

-Alt søppel legges oppi søpplesekkene som settes opp

-Vær forsiktig med hvor man beveger seg. Det er mye løs masse på området, men følger man skilting og ikke begynner og leke Tarzan så er det ikke noe og frykte.

 

Vær snill og respekter dette da vi også her er ene og anlene takket være medlem i klubben som jobber på området.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg få med meg :)

Regner med jeg stiller opp begge dager, satser på å få vaska 50`n.. på tide den får lufta seg nå!

 

Samt er det noen som lurer på dekkpriser disse dagene, er det bare å fyre løs på.. regner med jeg har på meg dekkskift t-shirt så dere ser meg :)

Hvis det er noen langtreisende som trenger dekk denne helga, bare send meg en PM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg få med meg :)

Regner med jeg stiller opp begge dager, satser på å få vaska 50`n.. på tide den får lufta seg nå!

 

Samt er det noen som lurer på dekkpriser disse dagene, er det bare å fyre løs på.. regner med jeg har på meg dekkskift t-shirt så dere ser meg :)

Hvis det er noen langtreisende som trenger dekk denne helga, bare send meg en PM ;)

 

Supert at også du kan komme da:) Om du vil og har anleding kan vi godt sette av plass til deg/Dekkskift sammen med de andre sammarbeidspartene om det er ønskelig så kan du få vist frem et sett eller ti med dekk/felger;)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner også på at hvis noen ønsker overnatting (les første post) så er det ikke for sent å si ifra. Men jeg MÅ få beskjed så jeg kan vidreformiddle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmdling pr 22/5-08:

Lettskyet, svak vind og 25 grader

sol.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

o0, da kan vi gå lett kledd da Ørjan ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra :) Men greit at det ikke er stekende sol hele tiden da, er ikke sååå lysten på å bli enda mer stekt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra :) Men greit at det ikke er stekende sol hele tiden da, er ikke sååå lysten på å bli enda mer stekt :P

 

visst det blir så fint vær renate forventer vi vasking av caddyen i den minste bikinien som er å oppdrive : smil :: popcorn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst det blir så fint vær renate forventer vi vasking av caddyen i den minste bikinien som er å oppdrive : smil :: popcorn :

 

*ler* keep on dreaming! Det skjer nok ikke nei! :nana: Miss Piggy har fått nok sol for en stund fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.