#1 Skrevet Februar 10, 2008 Heisann. Da er det vel på tide med nytt valg igjen. De som ønsker å stille til valg kan kontakte meg på PM, eller skrive seg inn i denne tråden. Frist for å stille som styrekandidat er 24.02.2008 Styret skal bestå av 5 medlemmer, hvor man i all hovedsak vil dele på oppgavene dette innebærer. Valg av posisjoner vil det nye styret selv ta når det er klart hvem som blir sittende der. Per i dag har følgende medlemmer meldt sin interesse. Helge Fredriksen - Pr. idag Styremeldem Nordmøre Lokallag (gjennvalg) Eskild Leikanger - Pr. idag Styremeldem Nordmøre Lokallag (gjennvalg) Bjørn Even Olsen - Pr. idag Styremeldem Nordmøre Lokallag (gjennvalg) Tor Håkon Åsgård Morten Aspen Valget blir avholdt 02.03.2008 på Lokallagsmøte samme dag. Lokallagsmøte arrangeres da klokken 19.00 i Erling Haug AS sine lokaler i Kristiansund denne dagen. Medlemmer som ikke har mulighet til å komme, kan stemme ved hjelp av PM til meg. Fra den 25.02.08 -> 01.03.08 Ja, jeg vet at valget er annonymt. Men jeg ser desverre ingen andre alternativ. En vote vil feks kunne få stemmer ifra medlemmer utenfor vårt lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2008 Ettersom at det kun var 5 kandidater som stilte til valg blir da alle disse en del av styret i Lokallaget. Styret er da altså : Helge Fredriksen Eskild Leikanger Bjørn Even Olsen Tor Håkon Åsgård Morten Aspen Vi har valgt å ikke ha noen titler, men ønsker å dele ansvaret og deligere de forskjellige oppgavene mellom hverandre. Vi vil fortsette med å ha møter/sammenkomster månedlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 Føyer til at det er fortsatt jeg som har klistermerker og skiltplater:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Føyer til at det er fortsatt jeg som har klistermerker og skiltplater:) skulla hadd skiltplata å klistermerke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2008 Skal hive i bilen, så du får stoppe meg hvis du ser meg på byen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2008 Skal hive i bilen, så du får stoppe meg hvis du ser meg på byen:) svert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...