#1 Skrevet Februar 10, 2008 Heisann. Jeg har ett CAC S-ratt i bilen min som jeg skulle ha demontert. Hvordan får man egentlig av dette rattet? Trodde det var kun å "brekke" av den senter koppen eller hva det er, men den sitter jo bom fast. Gidder liksom ikke ødelegge noe heller. Noen som kan fortelle meg hvordan man får det av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 klemme inn og vri mot sola kanskje. er ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2008 Joda.. noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2008 Noe slikt? Noen som kan bekrefte? Når du sier mot sola, du mener mot klokka kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2008 Ja, presse inn navdekselet, og vri mot klokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2008 Noe slikt? Noen som kan bekrefte? Når du sier mot sola, du mener mot klokka kanskje? Sånne ting er det vel enkelt å gå ut i bilen å prøve? " Trykk inn og vri" Okay, da går vi ut å prøver dette... Trenger ikke få bekreftelse fra masse folk da vettu Men ja, du trykker inn og vrir mot klokka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2008 Stemmer det:p Så nå har du det bekreftet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2008 går ikke sola og klokka samme vei: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2008 går ikke sola og klokka samme vei: klø : Sola står opp og går ned.. Klokka går rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 11, 2008 I min verden går sola opp og mot høyre iallefall , det gjør også klokka min tur?..."trykk inn og vri mot sola/klokka"...(du velger hva du vil vri mot)..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2008 Sola står opp og går ned.. Klokka går rundt Jaok. hvis det er sånn du vil ha det.. sola går ingen steder. Den står høgg rolig^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 11, 2008 Va da voldsomt... Var bare å trykke inn og vri MOT KLOKKA! Fant ut at rattet mitt var løst, og at det var på høy tid at jeg åpnet for å se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...