#1 Skrevet September 20, 2004 Halloen grabbar! Nu er det dags for Idrefjell! Kansje litt tidlig ute men pytt,pytt.. Dette var en stor suksess i fjor og blir sikkert bra i år. Sjekk: http://www.audiclub.com Har tenkt å bestille hytter snart og vil vite hvor mange som kan bli med. Det blir 13-14 januar og du kan kjøre fra 0800 om morgenen til 2400 om kvelden!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2004 Eg e me........ :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2004 Hmm, kanskje jeg skal prøve å bli med i år siden jeg ikke fikk vært med i fjor.. Isbanekjøring og fest, hehe.. Det høres ut som en god plan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2004 Hmm, kjøring fra 0800-2400. Kanskje jeg skulle blitt med. Hytte vår ligger ca 45 min kjøring fra indre. Når det er kjøring så lenge så gjør jo ikke det noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2004 Brum-brum jeg er klar.Verre med bilen:( Men det er noen mnd. igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2004 Ka fan?? Er det bare kjøring på fredag???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Thorbjørn Aspehaug Ka fan?? Er det bare kjøring på fredag???? Kjipt det e kun fredag ja......men får heller låne nokke tusenmetere med Kaien så vi kan kjøre til langt på kveld :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2004 Noen som vet hvorfor det bare er fredag. er det noe helligdager den helgen eller hva? Må jo ordne masse fri fra jobben å greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2004 Var noe tull der i fjor også.. Da kunne vi kjøre etter kl 16 lørdag ettermiddag, kansje det går i år også? Vist ikke, blir det en tur i trekket med rumpeakebrett som ifjor. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Børge Lynnes Var noe tull der i fjor også.. Da kunne vi kjøre etter kl 16 lørdag ettermiddag, kansje det går i år også? Vist ikke, blir det en tur i trekket med rumpeakebrett som ifjor. :D Får heller ta det igjen i baren da tenke e.......e har allerede spurt me om fri!!!! Så e håpe det går greit.....va jo dritgøy å være hjemme i år mens dokke va der. Gikk omtrent bare å sparka småstein heile fredagen. Gjett om e va fornøyd da :mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2004 Det er jo ingen problem da.. Bana var 6.5km lang ifjor, ble litt sliten etter 7-8runder da:) Tror ikke bilen min holder i 16 timer...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...