#1 Skrevet Februar 10, 2008 har nå de orginale bose cd spiller i min bil! hvordan er det og bytte denne! hørt noen si det er tråløse høytalere i bilen! hvor får jeg tak i brakett for og sette inn annen spiller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 Hvilken type bil er det snakk om? Det er ingen trådløse høyttalere i bilen, det er bare tull. Du trenger en overgang da Bose-anlegget sannsynligvis er med integrerte forsterkere. Denne er å få kjøpt uoriginal. Originale er vanskelig å få tak i, jeg prøvde å bestille denne, men fikk slettet bestillingen da den ikke var å oppdrive etter 6 uker. Overgangen kobler din nye spiller til de originale kablene. Adaptere til å montere ny spiller i det originale hullet får du kjøpt hos din VAG-forhandler, bare be dem sjekke tilbehørskatalogen, så finner de det der. Jeg byttet ut den originale spilleren i min A6 m/Bose, og monterte en Pioneer. Det ble utrolig mye mere liv i høyttalerne etter byttet. Det var ikke mye futt i den originale Concert-spilleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2008 har nå de orginale bose cd spiller i min bil! hvordan er det og bytte denne! hørt noen si det er tråløse høytalere i bilen!hvor får jeg tak i brakett for og sette inn annen spiller! Hei! Hvilken modell og år er dette snakk om? Siden du skal ha en ny monteringsramme, regner jeg med at du skal oppgradere til dobbeldin? Er du ute etter navigasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 Tenker Per sikter til den adapteren som gjør att du kan montere enkel-din der originalspilleren har stått. Den e litt breiere, så det blir 2 "hull" rundt spilleren hvis ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2008 Det stemmer, Dani. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2008 det er en audi a4 03 mod hvor får jg tak i det til og koble om høytalerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...