#1 Skrevet Februar 10, 2008 Har noen 17" aluett-felger stående på golfen min. (tror jeg) Er egentlig ikke sikker på om det er aluett men han jeg kjøpte de av sa iallefall det. Noen som vet om forhandlere av aluett-felger i norge? Skulle gjerne hatt Tüv papirer til de for å få de godkjent på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 bump.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 drar denne posten fram igjen jeg og håper noen har svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 er det ingen som vet om forhandler av aluett? en plass må jo mine komme fra:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 Synes å huske at Aluett blir laget av Borbet, muligens du finner noe ved å gå den veien. Ellers så driter Biltilsynet i om papirene er på den spesifikke felgen, da det er mange leverandører som ikke har dette. Bare papirene er på rett felgbredde/diameter og innpress i forhold til din bil så er det goe greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...