#1 Skrevet Februar 11, 2008 Har hatt ein del problem med bilen min i det siste, for ca ein måned sia sprakk radiatoren (eit hol som var ca 2-3cm langt) dagen etterpå reiste eg i militæret. No på lørdag bytta eg radiator, termostat og alle slangar om til samco, men allerede dagen etterpå skjedde neste uhell, no var det eine plast røyret som går igjennom torpedoveggen og inn til varmeapparatregisteret som knakk. Kan alt detta ha ein sammenheng med dårlig toppakning?? eller er det berre rein uflaks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2008 Er det nokon som har nokon tips til kor mykje eg må demontera av dashbordet for å komma til varmeapparatregisteret???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Du må nok demontere hele dashen for å komme til! er bare å bite tennene sammen å begynne jeg skal snart gjøre det samme med min. gleder meg haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2008 ja det blir heilt topp. eg får delene på onsdag eller torsdag, så eg har god tid til å få demontert alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...