#1 Skrevet Februar 11, 2008 Lurer på om CBD kassa passer rett på Audi s2 3B?? Jeg mener det, men ble litt usikker nå.. CBD kasse er fra audi s4 og s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2008 Lurer på om CBD kassa passer rett på Audi s2 3B?? Jeg mener det, men ble litt usikker nå..CBD kasse er fra audi s4 og s6 Kassa passer vel rett på, men ikke spakstellet og giroverføring. Det må du ha fra en s2 eller rs2 med 6trinns kasse. Du må også ha det høyre girkassefestet fra 6trinns s2. Det venstre går og modde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Kassa passer vel rett på, men ikke spakstellet og giroverføring. Det må du ha fra en s2 eller rs2 med 6trinns kasse. Du må også ha det høyre girkassefestet fra 6trinns s2. Det venstre går og modde. CBD er 5tr. Så da trengs ikke det da? ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 Ok, så da er det kun skrujobb over altså? Eller trenger jeg fortsatt giroverføring og spake fra 6trn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2008 vet ikke. Noen som vet det??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2008 CBD er 5tr. Så da trengs ikke det da? ell? Hvis du har en 5trinns kasse fra en s4 eller s6, så er dette en 01e kasse. Den er identisk med 6 trinnskassen i utseende. 5 trinnskassen i s2 3b er en 01a eller 012 kasse. En helt annen konstruksjon. Den er kortere og har en ulik giroverføring. Du kan ikke bruke noe av dette på en 5 trinns s4/s6 kasse. Siden s2 med 01e kasse kun ble levert som 6trinns, tviler jeg på om spakstell og giroverføring passer på en 5trinns 01e kasse. Er nok det beste og jakte på en 6 trinns s2 eller rs2 kasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2008 Ok, så da kan jeg med andre ord ikke bruke kassen på min? Var meningen jeg kansje skulle kjøpe den av han: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2008 Hvis du har en 5trinns kasse fra en s4 eller s6, så er dette en 01e kasse. Den er identisk med 6 trinnskassen i utseende.5 trinnskassen i s2 3b er en 01a eller 012 kasse. En helt annen konstruksjon. Den er kortere og har en ulik giroverføring. Du kan ikke bruke noe av dette på en 5 trinns s4/s6 kasse. Siden s2 med 01e kasse kun ble levert som 6trinns, tviler jeg på om spakstell og giroverføring passer på en 5trinns 01e kasse. Er nok det beste og jakte på en 6 trinns s2 eller rs2 kasse Hva må jeg evt ha for at det skal passe på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...