#1 Skrevet Februar 11, 2008 Svigerfar og min mor har Golf 2006 og 2007 modell der de jevnlig får småsten inn i forhjulsstillingen. Dette resulterer i irriterende lyd spesielt når en svinger og etter en stund må de på Møller for å få det fjernet. Har forsøkt å spørre Møller hvor de tar vekk sten men de vil ikke helt si det. Irriterende å reise på Møller hver gang hvis det er så enkelt som å ta av hjulet, lirke vekk sten og sette på hjulet igjen. Noen som har erfaringer med - og ikke minst en kur for - dette problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2008 Hadde det vært min bil og jeg hadde spurt verkstedet om hva de egentlig gjør for å fikse dette, og de fortsatt ikke helt vil si det... (etter at jeg trolig hadde lagt igjen endel kroner hos dem pga dette).. Ja da skulle vedkommende fått tilbud om å se Golfen min fra lufta Høres ut som de vil ha deg til å komme dit i stedet for at du sikkert lett kan fikse det sjøl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Er sikkert mellom bremseskive/bremseskjold. Isåfall er en enkel løsning å bøye bremseskjoldet litt så man får bedre klaring til skiva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 plassen hvor steine legger seg er som oftes på innsiden av claven (holderen til caliper) er en "grop" inn til skiva der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2008 Hadde det vært min bil og jeg hadde spurt verkstedet om hva de egentlig gjør for å fikse dette, og de fortsatt ikke helt vil si det...(etter at jeg trolig hadde lagt igjen endel kroner hos dem pga dette).. Ja da skulle vedkommende fått tilbud om å se Golfen min fra lufta Høres ut som de vil ha deg til å komme dit i stedet for at du sikkert lett kan fikse det sjøl.. Av og til får du lyst å gjøre det du skriver men antar at dette er et problem som er kjent siden de retter det gratis....hittil ihvertfall. Men takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...