Småsten i forhjulsstilling på Golf 2006 / 2007

Anbefalte innlegg

Svigerfar og min mor har Golf 2006 og 2007 modell der de jevnlig får småsten inn i forhjulsstillingen. Dette resulterer i irriterende lyd spesielt når en svinger og etter en stund må de på Møller for å få det fjernet. Har forsøkt å spørre Møller hvor de tar vekk sten men de vil ikke helt si det. Irriterende å reise på Møller hver gang hvis det er så enkelt som å ta av hjulet, lirke vekk sten og sette på hjulet igjen. Noen som har erfaringer med - og ikke minst en kur for - dette problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært min bil og jeg hadde spurt verkstedet om hva de egentlig gjør for å fikse dette, og de fortsatt ikke helt vil si det...

(etter at jeg trolig hadde lagt igjen endel kroner hos dem pga dette)..

Ja da skulle vedkommende fått tilbud om å se Golfen min fra lufta : bråk :

Høres ut som de vil ha deg til å komme dit i stedet for at du sikkert lett kan fikse det sjøl..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert mellom bremseskive/bremseskjold. Isåfall er en enkel løsning å bøye bremseskjoldet litt så man får bedre klaring til skiva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

plassen hvor steine legger seg er som oftes på innsiden av claven (holderen til caliper) er en "grop" inn til skiva der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært min bil og jeg hadde spurt verkstedet om hva de egentlig gjør for å fikse dette, og de fortsatt ikke helt vil si det...

(etter at jeg trolig hadde lagt igjen endel kroner hos dem pga dette)..

Ja da skulle vedkommende fått tilbud om å se Golfen min fra lufta : bråk :

Høres ut som de vil ha deg til å komme dit i stedet for at du sikkert lett kan fikse det sjøl..: rolleyes

Av og til får du lyst å gjøre det du skriver men antar at dette er et problem som er kjent siden de retter det gratis....hittil ihvertfall. Men takk for tipset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.