Anbefalte innlegg

hepp... jeg innbiller meg at s2 skjermene iallefall på sedanen er mere "valset"? er det riktig lr er alle b4 skjermer like?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det! B3 skjermene er stort sett også lik B4 skjermene, men her er det den nedre gummilisten som er forskjellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Riktig det! B3 skjermene er stort sett også lik B4 skjermene, men her er det den nedre gummilisten som er forskjellen.

Skjermbuen på B4 er større, også er den (mer) valset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Skjermbuen på B4 er større, også er den (mer) valset :)

ok, Vet bare at man ikke trenger å bytte skjermene ved ombygging til B4 front på en B3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard dekkdimensjon med B3 skjermer er vel 185/65-14 el. tilsvarende høyde/rulleomkrets, mens det med b4 skjermer er 195/65-15 el. tilsvarende.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, er de vel bredere også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Når jeg tenker meg om, er de vel bredere også?

 

Ja, for på b3 hadde tydeligvis ikke audi oppfunnet hjulbuen enda... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt over, trenger en ikke bytte skjermer ved ombygg fra TYP89 til B4, Men om en skal ha B4 fanger må skjermer byttes siden skjermene har en annen fals og er bredere (les hjulbue).

 

Det går og sette en B4 fanger på typ89, men blir en bra glippe mellom fanger og skjerm!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Wilthil

Som nevnt over, trenger en ikke bytte skjermer ved ombygg fra TYP89 til B4, Men om en skal ha B4 fanger må skjermer byttes siden skjermene har en annen fals og er bredere (les hjulbue).

 

Det går og sette en B4 fanger på typ89, men blir en bra glippe mellom fanger og skjerm!

 

Ved ombygg av typ89 til B4 så tenker jeg først og fremst på panser, fanger og skjermer. Hvilke andre ombyggingsmuligheter til b4 finnes?

:rolleyes:

 

EDIT: Ombygg til b4 front uten å bytte skjermer vil jeg ikke kalle ombygging forsåvidt...

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.