#1 Skrevet Februar 11, 2008 Hei ! Nå har jeg endelig har fått meg nye skiltplater til begge bilene . På TT´en er de montert og framme på A6´en gikk det også greit, men bak så virker det som om skiltet er skrudd fast med gjennomgående skruer og muttere på innsiden. Spørsmålet er hvordan det er enklest å komme til mutterne. Jeg antar at jeg må demontere noe i bakluken, men vet ikke hvor mye. Noen som vet det ? Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2008 Du må av med hele innerpanele på bakluka. Mulig du klarer det ved bare å vippe opp i nederkant (nederst på luka når den er igjen) å få tak i å holde igjen mutterene. Disse er i utgangspunkte sveiset fast i bakluken men løsner lett. Skjønte du hva jeg mente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Du må av med hele innerpanele på bakluka. Mulig du klarer det ved bare å vippe opp i nederkant (nederst på luka når den er igjen) å få tak i å holde igjen mutterene. Disse er i utgangspunkte sveiset fast i bakluken men løsner lett. Skjønte du hva jeg mente? Jepp, skjønte hva du mente. Jeg får ta en sjekk i morgen når det blir lyst igjen. Hvis de er sveiset fast, kan jeg jo prøve å skru dem ut uten å åpne på innsiden. Turte ikke å ta i for hardt, siden jeg ikke visste hva som sitter på innsiden. Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...