#1 Skrevet Februar 11, 2008 Noen her som har idè om hvor mye TT pedaler+fotviler koster hos møller? evnt. dele nr? lurer på å putte dette i golf 4 en min, er automat gear, passe vel som hånd i hanske detta??? takker for all hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2008 Sjekk Ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Jeg kjøpte dette i Boraen jeg hadde, og ofte er det dyrere på ebay enn hos møller Så er greit å sjekke hva de koster der først, og jeg husker såklart ikke det i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 Her ser du hva jeg ga hos Audi,286kr. Men det var til Manuell,koster nok det samme til Automat. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61599&highlight=TT+pedaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2008 åååh, er såpass billig! er jo ikke noe å tenke på jo, kan jo nesten ikke lønne seg med e bay! må bare få sjekka opp fot hvileren, regner med den er noe dyrere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2008 åååh, er såpass billig! er jo ikke noe å tenke på jo, kan jo nesten ikke lønne seg med e bay! må bare få sjekka opp fot hvileren, regner med den er noe dyrere? Regner med at fothvileren ligger på ca 400kr elns jeg,men vet som sagt ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2008 uansett, er jo ikke galt, værdt hver krone, noen tips om gulvmatter?? i stoff noe helt cleant noe... har de KJIPE originale gummi mattene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...