Anbefalte innlegg

som topic sier..

hvor får jeg kjøpt kort antenne (20cm)til min s2??: klø :

lei av å kjøre rundt med radiobilantenne på taket;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har vel sånne små alu-antenner iallefall. Sikkert hos Cd Cardic, Torshov, Eiker Motorshop og Biltema også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan til og med få kjøpt kort antenne hos din Audi/VW-forhandler! Delenummer er Z 051 969 007 (alu) eller Z 051 969 041 (svart)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan til og med få kjøpt kort antenne hos din Audi/VW-forhandler! Delenummer er Z 051 969 007 (alu) eller Z 051 969 041 (svart)

får ta turen dit i mårra da..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :

Min lokale VW delepusher kjente ikke igjen noen av disse numrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De står i tilbehørskatalogen i delekatalogen, så det bunner nok i deres uvitenhet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen bilder og pris på denne noe sted? Litt lei av å kjøre radiobil :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde kan ordnes (finnes i delekatalogen), prisen er uviss. Den må din forhandler greie å fikse...

Som synes av bildene, ser det ut til at alu-antenna kan "bygges" til ønsket lengde. Jeg vet ikke dette sikkert, da jeg har aldri kjøpt noen av disse selv.

Z 051 969 041.jpg

Z 051 969 007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.