#1 Skrevet Februar 11, 2008 Hei! Har i dag kjøpt skrue til min servopumpe for S6. ( C4). Har forstått at disse servopumpene ikke er de mest holdbare. Skal som sagt bytte skruen med O-ring som sitter på toppen av pumpa. Er det bare å "dra til" Eller bør man være forsiktig så man ikke " deformerer" o-ringen. har kjøpt 3 stk i aller tilfelle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2008 Hvor kjøpte du disse, og hva kostet de? Ha olje på o-ringen, og skru til! Sitter jo som et helvete, så skal sikkert skrus til som helvete også. Ihvertfal det jeg gjorde når jeg bytta o-ring på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Møller har delen, delenr er 026145541 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 Jepp. Brukte samme delenr. betalte vel 40 kr for skrue med O-ring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2008 Brukte flattrekker type KJEMPESTOR og satte en skiftenøkkel innpå den igjen. Dro til det jeg greide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2008 Brukte manuell slagtrekker med stort stjernebits og en hammer jeg.... tett ble det og godt satt den. Problemet er jo at det er en ventil inni pumpa som er årsaken til problemene.... ikke rart o-ringen går med det trykket som blir inni der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2008 Det er ikke store trykket vanligvis, men o-ringen blir dårlig, og setet mellom skruen og pumpa blir litt deformert. Dermed er det bare å skru 'godt til' når du har en ny skrue/pakning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...