#1 Skrevet September 21, 2004 tenkte kansje d kunne ha vært en ide men det er ikke det beste påfunne da men, jeg tenkt kansje dere kunne sende inn bilder av krasja vag biler eller andre merker da. kansje skrive hva som skjedde eller noe sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2004 golf contry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2004 En stk død i signaturen min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2004 : gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2004 Ser ut som den har vært en tur på bondelandet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2004 Vag dette og Masse mer her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2004 http://www.wreckedexotics.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2004 Jeg kjørte fattigmanns-caddy... fikk vannplaning og smallt... Tror jeg lærte med av den hendelsen enn jeg gjorde på hele førerkortopplæringa... Bilder ligger her: http://www.streetteam.no/project_v1.asp?project_id=1&project_doctype=1 Og som dere ser så var det ikke mye plass til meg i førersetet.. Lastebiler er tunge og svære og jeg hadde griseflax. Ikke kommet over det enda og det er akkurat et år siden jeg smalt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2004 VW Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2004 Regner med at han ikke kjørte TDK... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2004 wow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen Jeg kjørte fattigmanns-caddy... fikk vannplaning og smallt... Tror jeg lærte med av den hendelsen enn jeg gjorde på hele førerkortopplæringa... Bilder ligger her: http://www.streetteam.no/project_v1.asp?project_id=1&project_doctype=1 Og som dere ser så var det ikke mye plass til meg i førersetet.. Lastebiler er tunge og svære og jeg hadde griseflax. Ikke kommet over det enda og det er akkurat et år siden jeg smalt nå. Oi.. godt det gikk bra med deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2004 Audi A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2004 Audi A3.... Der var den bildeserien igjen... Har vel vært diskutert et par ganger... Sant eller ikke sant; trist sak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 21, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg Oi.. godt det gikk bra med deg! Klatret ut selv 30 sek etter smellen... litt glass i haka... ellers ikke noe som var kritisk. ca 2 liter med adrenalin som fløt rundt i topplokket mitt, så jeg oppførte meg som en 6 åring på speed i nesten en time. Snille sykebilfolk passa på at jeg kom ned på jorda igjen. De hadde sett sånn før tydeligvis. I ettertid så virker hele opplevelsen som en snål drøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 26, 2004 Lucky bastard Tommy! Var trangt der fremme i cockpiten ja.Godt d gikk bra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 26, 2004 kræsja selv min passat 32b i sida på ei porsche for ett år sida nå,gikk nå heldigvis greit,en merker ofte ikke at en har vondt med ei gang,tok en times tid før jeg merka at jeg var litt sår diverse steder,dunka hodet i solskjermen,ene kneet rett i ratt/nøkkelknippe og det ande i dashbordet,så svei litt. må forøvrig være ulykke med meg å passat 32b,frontkoliderte min far sin rett i en hyundai pony,gikk heldigvis greit det å en ser litt anerledes på ting etter en har kolidert selv en gang,det kan jeg love dere.. skal se om ikke jeg får rota frem noen bilder å etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 26, 2004 Her er min første vag. Det var en Gti16v Er forresten ikke jeg som herpa den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 27, 2004 Litt kjiip tråd med tanke på saker og ting som har skjedd tidligere i år... Men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 5, 2004 auda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg VW Golf Ufffffffff,,,,,.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 6, 2004 Min forrige bil... etter ett møte med en a6 på glattisen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 7, 2004 Opprinnelig postet av Linn Arntzen golf contry Veit du om den her er blitt satt i presse???? Evt. skal den selges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 7, 2004 audi s2, rullet rundt, er LAVT i baksetet rett bak sjaførstolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...