#1 Skrevet September 21, 2004 er det lite aktivitet i molde distrikte eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2004 tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2004 Tja.. Rent klubbmessig er det jo det. Dersom du tenker på aktiviteter etc. Sist jeg sjekket var vi over 70 medlemmer i Molde regionen, men.. Skjedde litt i fjor sommer som gjorde at mange mistet lysten. Dersom du vil, kan vi godt dra igang noe. Har allerede snakket med Per Håkon ang muligheter for å vise klubbfilmer, gatebil filmer etc på Tapperiet. Jeg ønsker også at det skal bli et NordVest treff neste år, om vi står for det selv eller får med Ålesund lokallag går for det samme. Eller vi kan prøve å samle en gjeng annenhver uke til å ta en kopp kaffe og prate litt bil. Det er jo sosialt det og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2004 jeg har vært medlem nå sia jan ca. men så langt har jeg ikke møtt noen medlemer ennå. ihvertfall ikke så jeg vet om.... hvor brukest dere og treffest da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2004 Vi har sålangt bare hatt et møte, og det var i mars tror jeg. Det er liksom ingen som har lyst/tid tror jeg. Men som sagt, jeg stiller opp og kan godt arrangere småkvelder for klubbmedlemmene dersom noen gidder å komme. Det hadde bare vært hyggelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2004 For min del har det ofte en tendens til å kræsje med reising på jobb. Men skjer det noe, så er jeg gjerne med. Enten det er behov for hjelp, eller som deltager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2004 blir det ikke planlegging til nordvest da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2004 Hva skjedde i fjor sommer? Hilsen Per! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2004 Jeg håper jo det Linn. Men sålangt har det ikke skjedd noe jeg vet om. Trond? Per? Per ? Tr.. Per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2004 Per Per nysgjerrigper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2004 Skjedde visst litt av hvert i fjor. Ikke allt var like positivt. Egner seg ikke å ta opp det på dette forumet. Dersom noen gidder skal jeg stille med lokaler for å ha møter i jeg. Vi møttes en gjeng på forsommeren, men så var det slutt. Var bare et fåtall medlemmer som møtte. Noen som orker å dra lasset med oss gamle traverne. Ta kontakt! Ruller mange medlemmer i byen, men alle holder på med sitt tror jeg. Nordvest treff? Tja, hvem orker? Hvem orker og i tillegg orker å fullføre? Kanskje vi må finne på noe da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2004 Har jo kommet en "gjør det selv hall" i Molde, kanskje vi skulle ta den i nærmere øyesyn? Forslag til klubbkveld...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2004 Dere er hjertelig velkommen til å komme på pizzamøtene våre da!! Er jo bare en liten fergetur og over Ørskogfjellet.......Knut Arne har jo vært her før han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 13, 2004 Per Håkon, du/dere må jo bare ta kontakt med lokallaget i ålesund, så kan vi sikkert (ihvertfall en del av oss) være med å få igang noe til neste år, nordvest eller lignende! Jeg stiller ihvertfall så fremst det passer med turenen i nordsjøen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...