#1 Skrevet Februar 11, 2008 http://www.avis2.no/video/32339 Haha er det mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2008 syykt..tipper han just har krasja å skal kjøre det lille stykke hjem eller noe. vist ikke så er verden gal:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 ja må hvertfall være noe...Sykt at det er kjørbart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 Vi kan faktisk være glad at de har EU kontroller her,hvis ikke hadde det vært MYE rart på veiene som man ser her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2008 Litt banking med en hammer så er den der fin igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2008 sport quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2008 Konge... Er det LADA eller noge ? Noge i den duren verfall !!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2008 En person på hjemstedet mitt, ble påkjørt av toget, idet han snek seg mellom bommene ved jernbanestasjonen med bil. Ei dør fra Citroen DS'n ble hengende igjen på bufferten frampå toget. Lokføreren og andre folk lette som tullinger etter bilen under toget, men han var jo ikke å finne... Han hadde faen meg klart å kjøre hemat med den jævla Citronen,kunne kun ta høyre svinger og parkerte hjemme i garasjen og alt var som normalt! Bilen hang sammen såvidt på ei side,hang vel sammen i bensinslangen og bremserøret omtrent!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2008 Konge... Er det LADA eller noge ? Noge i den duren verfall !!!!!!! Lada Samara, eller VAZ 2108 som den heter i hjemlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2008 Har sett lignede greier hjemme i hjembygda En golf Mk2 som dro av E6 i ukjent hastighet (kappkjøring) , igjennom et par trær (30cm stamme) , ned en murkant på ca 1,5m .... sidelengs bortover en parkeringsplass og rett inn i noen kantsteiner Den ble kjørt hjem Den så IKKE bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2008 Har sett lignede greier hjemme i hjembygda En golf Mk2 som dro av E6 i ukjent hastighet (kappkjøring) , igjennom et par trær (30cm stamme) , ned en murkant på ca 1,5m .... sidelengs bortover en parkeringsplass og rett inn i noen kantsteiner Den ble kjørt hjem Den så IKKE bra ut Vennligst fortell meg hvor du bor, så jeg ALDRI kjører gjennom der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2008 Har sett lignede greier hjemme i hjembygda En golf Mk2 som dro av E6 i ukjent hastighet (kappkjøring) , igjennom et par trær (30cm stamme) , ned en murkant på ca 1,5m .... sidelengs bortover en parkeringsplass og rett inn i noen kantsteiner Den ble kjørt hjem Den så IKKE bra ut Solid bil, vøtt... Haha (1 in a million kanskje ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2008 Vennligst fortell meg hvor du bor, så jeg ALDRI kjører gjennom der. Hehe,Nord trøndelag trenger ikke gå ut med mer om hvor, siden det ble avis oppslag og div politi etterforskning.... og ingen fant ut hvem det egentlig var Jeg vet Golf mk2: Synlig Rammeskeiv/knust/vridd karroseri , 4 punkterte/ødelagte hjul , firkanta/halve felger, bakhjulene hang bare etter bilen, kun festa i støtdemperne, ......Radiatoren lå nesten under fronten, så vanndampen sto som på en gammelt lokomotiv..... Så f... ikke ut: smil : Så virkelig ut som en skikkelig totalvraka bil , som kom skliende etter veien Vi kjørte bak , og holdt på og le oss i hjel da han konstant holdt på å snurre pga manglende bakhjul Og sjåføren så ut som ingenting hadde skjedd , satt helt vanlig tilbakelent Hehe, du gode ungdomstid Er jo 5-6år siden ,så det er jo en stund siden...., Så jeg tror du er trygg Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2008 Hehe,Nord trøndelag trenger ikke gå ut med mer om hvor, siden det ble avis oppslag og div politi etterforskning.... og ingen fant ut hvem det egentlig var Jeg vet Golf mk2: Synlig Rammeskeiv/knust/vridd karroseri , 4 punkterte/ødelagte hjul , firkanta/halve felger, bakhjulene hang bare etter bilen, kun festa i støtdemperne, ......Radiatoren lå nesten under fronten, så vanndampen sto som på en gammelt lokomotiv..... Så f... ikke ut Så virkelig ut som en skikkelig totalvraka bil , som kom skliende etter veien Vi kjørte bak , og holdt på og le oss i hjel da han konstant holdt på å snurre pga manglende bakhjul Og sjåføren så ut som ingenting hadde skjedd , satt helt vanlig tilbakelent Hehe, du gode ungdomstid Er jo 5-6år siden ,så det er jo en stund siden...., Så jeg tror du er trygg Terje Godt å høre:) Har vært med på noe liknende selv. Da med omega. Måtte taue den med kun 2 rullende hjul, da begge bakskjermene var bretta godt inn i hjulhus og bagasje. Hele forstillinga var slått i filler, noe som resulterte i flere nær-døden opplevelser for meg som skulle styre -og hjelpemann som måtte hjelpe til å dra i rattet. Farten var vel max 30km/t, men skremmende nok når man sitter på en haug med knust glass i en bananformet bil som nylig har blitt taksenka "The hard way". At det går bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...