#1 Skrevet Februar 11, 2008 Hei. Jeg har startet på et bunnpanne bytte etter at det er blitt hull i bunnpanna. Dette regnet jeg med var easy stuff, men den gang ei. Det som er gjort et at alle skruene til panna er løsnet og panna er løs. Men det er en liten plate som henger ned i front ( motorfeste brakett ) som henger i veien for å få ned bunnpanna. For å få av denne braketten så har vi funnet ut at reimhjulene må av, fronten må av ( hvordan i H%¤/¤# gjøres det, traversen må senkes, bannskap mm. Hvis noen av dere har byttet bunnpanne på denne maskinen og husker i detalj hvordan det ble gjort, så hadde jeg satt pris på dere kunne hjelpe meg litt med disse utfordringene. Mvh. Tor-Steve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 Løfter denne igjen, fordi vi skal fortsette å skru utpå dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60639&page=2 Jepp, må ned med travers, og av med reimhjul til ac. Står noe litt ned på siden der fra når jeg gjorde dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2008 Ja det er denne braketten jeg snakker om, den som henger ned dær. Så vi begynte i går så vidt med å ta av front fangeren, men det var også lettere sagt enn gjort. Er det noe triks med de klipsa (glideskinna til fangeren) på siden av bilen, fremfor hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2008 press ned fangern i hjørnene og dra den ut i overkant, sitter på mothaker oppe og nede. litt vanskelig å få til første gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2008 press ned fangern i hjørnene og dra den ut i overkant,sitter på mothaker oppe og nede. litt vanskelig å få til første gang. Synes det var veldig vanskelig Men takk, dette er jo flaut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2008 du må demontere den som du stopper imot der ja ... du må også løsne motorfester og heve motoren samt senke forstillinga ... kan anbefale deg heins boka eller hva den heter. selges på bilekstra og slike butikker. der står alt om bilen din og hvordan ting som dette gjøres. lykke til .... dette er en drittjobb men helt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...