Billige microfiber kluter??

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et skikkelig innvendig raid på bilen her om dagen, og har da funnet utav at det går med utrolig mye kluter.. jeg skulle gjerne hatt endel å bytte på til neste gang. Finnes det noen billige og gode alternativer, bruker meguiars kluter nå, men ser de skal ha rundt 250kr for en på bilxtra, å det er litt i drøyeste laget for en klut syntes jeg altså, jeg har 3 meg-kluter nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har faktisk kjøpt noen sånne kluter på Rema for 10 kr (2 stk) finnes både som "glass" kluter og de litt med "ullne" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har "frida" 4 pakk her i sjappen min til usle 39 spenn :)

 

hadde sånn billigræl til 10 spenn før, men det eneste som forsvant når man vasket med de var kluten selv:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, beklager. Hadde selvfølgelig aldri brukt de på lakken :D

 

er på interiøret og rutene jeg har brukt de 10kr sakene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det ser ut til at jeg handler med Øyvind Friksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte både den multiposen med vaskehanske og diverse i og en 10-pakk mf-kluter som jeg er veldig fornøyd med. Vaskehansken har jeg ikke testet, men de andre har gitt meg bra resultat. Har ikke opplevd noe loing. Bruker de på lykteglass, rutene, interiør, gummi-, plast- og krom-detaljer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei din stor-forbruker av microfiber : smil :

nei dette er som sagt produkter som er evigvarende og skal som sagt tåle vask opptil 500ganger :)

MEN, vaskehansken: vær forsiktig med å bruke den om du har ekstremt møkkete bil for da kan du risikere å "fylle" den med sandkorn etc, og det er defentlig IKKE bra.. alt avhenger jo av hvor godt man høytrykkspyler før man vasker :) det som er fint med denne,er at man reduserer forbruket av kjemikalier(har prøvd og har ca 20 andre forskjellige hansker,men nok om det)

jeg bruker 3stk hansker når jeg vasker for å være på den sikre siden.

du får glede deg til sommeren og når det er varmt når du skal prøve dry-towelèt ;)

grunnen til at vi er billige,er ikke at det er dårligere produkter,men at vi handler inn stort(lagerfører ca.50.000 forskjellige produkter!!) og at vi ikke selger under et såkalt "merkenavn". Personlig er jeg opptatt av at folk ikke skal betale seg "ihjel" for å kunne bruke mikrofiber. men sorry: nok off topic.

 

 

Jeg kjøpte både den multiposen med vaskehanske og diverse i og en 10-pakk mf-kluter som jeg er veldig fornøyd med. Vaskehansken har jeg ikke testet, men de andre har gitt meg bra resultat. Har ikke opplevd noe loing. Bruker de på lykteglass, rutene, interiør, gummi-, plast- og krom-detaljer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Jordan Mikrofiber kluter...enten glasskluten(lilla) eller støvkluten(rød). De er helt geniale og lager absolutt ikke riper!! Ikke sååå billige da..koster 50-60kr pr klut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.