#1 Skrevet Februar 12, 2008 Er det nokon som har et slags "kart" over 1.9TDI motoren som sitt i min A6 Avant 98? Ønsker et slags skjematisk oversikt med forklarende tekst. Kan tenke meg at AKTE e.l. sikkert har dette, god uten god tekstforklaring? Mvh, Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 er det noe spess du er ute etter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2008 tja, beginners guide, vil gjerne ha litt peil på ka s9om er kor i grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2008 hmm, tror ikke AKTE er plassen å lete da faktisk. Litt mer spesifikt der. Har du ikke instruksjonsboka da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2008 hadde vært interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2008 Har dessverre ikkje instruksjonsbok, bilen er importert, så boka eg fikk var fra Belgia, og det hjelper lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2008 i etka er det i allefall bare detalj tegninger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...