#1 Skrevet Februar 12, 2008 Hei bare et lite spørsmål.. Vil eg få noe grommere lyd av å montere åpent luft filter og en resirk dump ventil til en audi a4 1.8 Turbo 190hk Multitronic ?? Vil eg få litt pSssjjj lyd .. E litt sugen på den lyden ved litt turtall Eksos anlegg vil eg vente med.. Det er vel resirkulerbar dump ventil som ikkje er skadli som eg har forstått ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 Ojjj havna litt på feil plass... her den skulle vert Garajen \ Teknisk, Mekanisk og Elektrisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2008 Er vel snart 2000 tråder om akkurat denne pyyssjj lyden. Let litt ved hjelp av søkefunksjonen så finner du nok svaret du leter etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2008 Er vel snart 2000 tråder om akkurat denne pyyssjj lyden. Let litt ved hjelp av søkefunksjonen så finner du nok svaret du leter etter:) Ja vet.. har lest litt om det.. men har ikke funnet noe om om du får lyden med Multitronic.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2008 DUMP .. Eg som e blind.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...