#1 Skrevet Februar 12, 2008 Har ein masse rare elektriske feil på min 89 mod. Gti 16v. Køyrekomputer kjem og går alt etter dagsform, om eg brukar nærlys eller langlys osb. Det same gjeld varsellampene i instrumentpanelet. I tillegg får ikkje kaldstartdysa signal om at motoren er kald, så den slår ikkje inn. Begge baklysa virkar når lysbrytaren er av, men berre det høgre virkar når den er på. Har ny lysbrytar og tenningslåsbrytar, så det skal ikkje vere dette som er gale. For meg virkar det som om dette er eit jordingsproblem. Har skifta jording og straumledningane i forbindelse med batteri, startar og dynamo. Nokon tips om kva som kan vere gale. Evt. kvar det fins jordingspunkt på denne bilen, slik at eg kan få gått over dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 Jordinga til instrumentet som skal gå til blokka gir fort sånne fine feil som det der. på min satt denne jordinga øverst på blokka i bakkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2008 Ok. Då skal eg få sjekka dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2008 Jordinga til instrumentet som skal gå til blokka gir fort sånne fine feil som det der. på min satt denne jordinga øverst på blokka i bakkant. Dette var eit godt tips! Leita litt rundt i bakkant av motoren og fann to ledningar som ikkje var tilkobla. Jorda den eine, og vips så fungerte køyrecomputer. Prøvde så den andre på Oljetemp sensoren, og jammen vart det liv i denne funksjonen òg:) Forrige eigar har sikkert gløymt å koble til dette etter girkasse bytte? I det heile virkar det som om han har hatt utruleg lite peiling:( Manglar blant anna skruar over alt! Alle plassar der det har vore skrudd før manglar minst halvparten av skruar og deler:( Men, men.. Dersom nokon har tips angåande kaldstartdysa, så er eg veldig interessert i det. Kva sensorar kan det evt vere som er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...