#1 Skrevet Februar 12, 2008 Jeg lurer på hvor hjerna i min s2 coupe er plassert, da jeg skal skifte den til en med chip. Noen som kan gi meg svaret fort? Takker for alle svar: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 Jeg lurer på hvor hjerna i min s2 coupe er plassert, da jeg skal skifte den til en med chip. Noen som kan gi meg svaret fort? Takker for alle svar: vinke : På torpedoveggen ved beina på passasjer siden. "Bak" hanske rommet på en måte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2008 Takk så meget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2008 ...er det noen som videre da kanskje kan fortelle meg HVORDAN jeg får den ut? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2008 du må gjøre følgende: løsne kabel til hjernen,ta av slangen til mapsensor,så ser du den sorte klipsen som sitter på chassi'et til hjernen inn mot handskerommet,den må du bikke litt på så du kan dra hjernen ned en 3 cm til den stopper.så må du ta av den sorte klipsen slik at du får den helt ut.det er noe knot!men du klarer det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...