Anbefalte innlegg

hvilken slange er det T-stykket skal koblest på?

vært flott me bilde:) synest det er så mange slanger dær:P

og er det riktig at trykket mitt er 0,2 0,3 ( blir vell -0.2 -0.3 ved manuell) ved ca 2.500 rpm i 6 giret uten og gi gass?

synest jeg husket at det var høyere før. men er ikke sikker=)

håper på kjappe svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T-stykket kan du faktisk koble inni bilen, nede ved ECU'n. Flott, ikke sant? :D

s4motron.jpg

Slangen du skal koble deg innpå, mener jeg er den lysegrønne på høyre side av ECU'n på bildet, sjekk at den er koblet innpå ved pluggen før du klipper.. ;)

Min måler i dashen viser plutselig ofte 0.2-0.3, sikkert pga. en elektrisk feil. Når alt funker, mener jeg den viser omtrent 0.5 på 'motorbrems' i det angitte turtallet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo flott d:D får gjøre d i dag da=)

synest og at bilen min har mistet litt "drag" føler at den har mye treigere akselerasjon en for en 2-3 uker siden=/ noen som kan ha noe info om d?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke en lekkasje et sted, da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har handlet nylig er det ett "vanlig" fenomen å "bli vant" til effekten :D

Ville nok ikke koblet meg inn der med trykkmåler, helt greit, men lekker det så leser hjernen feil trykk, da er du fort ute å kjøre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får sørge for at det ikke lekker da:P synest det virket mye enklere dær enn å koble i motoren, er ikke sikker på hvor det er heller:P

hehe. bli "vant til" effekten ja:P hadde den før jul gitt:P men det er nok noe som ikke er helt 100% da, men jobber med saken akuratt nå=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.