#1 Skrevet Februar 12, 2008 hvilken slange er det T-stykket skal koblest på? vært flott me bilde:) synest det er så mange slanger dær:P og er det riktig at trykket mitt er 0,2 0,3 ( blir vell -0.2 -0.3 ved manuell) ved ca 2.500 rpm i 6 giret uten og gi gass? synest jeg husket at det var høyere før. men er ikke sikker=) håper på kjappe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 T-stykket kan du faktisk koble inni bilen, nede ved ECU'n. Flott, ikke sant? Slangen du skal koble deg innpå, mener jeg er den lysegrønne på høyre side av ECU'n på bildet, sjekk at den er koblet innpå ved pluggen før du klipper.. Min måler i dashen viser plutselig ofte 0.2-0.3, sikkert pga. en elektrisk feil. Når alt funker, mener jeg den viser omtrent 0.5 på 'motorbrems' i det angitte turtallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2008 jo flott d:D får gjøre d i dag da=) synest og at bilen min har mistet litt "drag" føler at den har mye treigere akselerasjon en for en 2-3 uker siden=/ noen som kan ha noe info om d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2008 Det er ikke en lekkasje et sted, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2008 Hvis du har handlet nylig er det ett "vanlig" fenomen å "bli vant" til effekten Ville nok ikke koblet meg inn der med trykkmåler, helt greit, men lekker det så leser hjernen feil trykk, da er du fort ute å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2008 får sørge for at det ikke lekker da:P synest det virket mye enklere dær enn å koble i motoren, er ikke sikker på hvor det er heller:P hehe. bli "vant til" effekten ja:P hadde den før jul gitt:P men det er nok noe som ikke er helt 100% da, men jobber med saken akuratt nå=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...