#1 Skrevet Februar 12, 2008 Noen erfaringer rundt dette dekket? Michelin Pilot Sport PS2 i 235.35.19. Går utifra at det har gode svingegenskaper og handling førøvrig, men lurer på slitestyrke samt sporing etter at dekket begynner å bli slitt! Er det bred lest på disse? Altså er dekket bredt for å være 235 dekk? Skal stå på 8,5*19 Jeg har blitt anbefalt dette dekket fremfor Dunlop SP Sportmax og Pirelli P Zero nero På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 Det er vel etter min mening det beste dekket du får til veibruk, men prisen er jo deretter også da Men skulle jeg ha kjøpt meg dekk og pris ikke har noe å si, så ville jeg garantert kjøpt PS2. Helt overlegne de andre dekka jeg har hatt. Når det gjelder bredde, så holder vel bredda si og vel så det. Det er iallefall ikke et smalt dekk som nankang eller falken fk-451. Sporing var ikke jeg plaga med iallefall, men alle dekk begynner vel å spore litt når de begynner å bli modne for utskifting. BfGoodrich er jo også et dekk på helt lik linje med PS2, men det er jo Michelin som lager dette også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2008 PS2 er ihvertfall det råeste dekket jeg har hatt, helt sykt bra på vått føre i forhold til andre, og bra på både sporing og støy. Levetid var jo så som så ved mye "inspirert" kjøring, men veigrep har jo en pris. Dyrt? Ja Kommer jeg til å kjøpe PS2 igjen? Definitivt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2008 Det er vel etter min mening det beste dekket du får til veibruk, men prisen er jo deretter også da Men skulle jeg ha kjøpt meg dekk og pris ikke har noe å si, så ville jeg garantert kjøpt PS2. Helt overlegne de andre dekka jeg har hatt. Når det gjelder bredde, så holder vel bredda si og vel så det. Det er iallefall ikke et smalt dekk som nankang eller falken fk-451. Sporing var ikke jeg plaga med iallefall, men alle dekk begynner vel å spore litt når de begynner å bli modne for utskifting. BfGoodrich er jo også et dekk på helt lik linje med PS2, men det er jo Michelin som lager dette også Kjørte endel uker på PS2 i 255/30 21 og det er meget gode dekk. Støysvake, tøft mønster og gode på de underlagene og førene jeg kjørte på i hvertfall. Men med villedende pris på rundt 30.000 kr for 4 dekk, så sier det seg selv at dekkene er noe av det bedre man får kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 Har handlet disse i den dimmen Frode nevner. På 8" felg sitter sideveggen flush med felgkanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...