Hvilken wax til min farge?

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle bestille meg noe stash fra scandic shine snart.. Men hva er best på stålgrå farge?

Tenker da på polering og wax..

Har gått til innkjøp av en slik 2 hodet maskin fra clas..

Gjerne sett opp hvilken pads osv som er bra å bruke, er jo ørten farger/grovheter på de..

Meguiars har en slik dekkshine som ser skikkelig wet ut i lang tid.. Er det noe fra scandic som ser tilsvarende ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Tenkte jeg skulle bestille meg noe stash fra scandic shine snart.. Men hva er best på stålgrå farge?

Tenker da på polering og wax..

Har gått til innkjøp av en slik 2 hodet maskin fra clas..

Gjerne sett opp hvilken pads osv som er bra å bruke, er jo ørten farger/grovheter på de..

Meguiars har en slik dekkshine som ser skikkelig wet ut i lang tid.. Er det noe fra scandic som ser tilsvarende ut?

Heisann!

Denne maskinen kan trygt anbefales av meg:)

Av pads til denne maskinen trenger du strengt tatt bare orange og white (cyclo pads).

Orange kan brukes sammen med Menzerna PO 106FF for fjerning av små riper (ikke alt), mens white kan brukes med samme produkt for ekstra glans.

Av voks kan du bruke Pinnacle Souveran, f.eks. Ketil anbefaler denne på det sterkeste: smil :

På dekk fører de DP Gloss tire gel.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.