Anbefalte innlegg

Har netopp hatt en A8 på verkstedet da det var problem med starter, og en anna ledning som hadde ryket, så fikk ikke start på den. Etter de bytta starter, og den ledningen, så startet den, og den går helt fint på tomgang, og starter med en gang. Men så fort man begyner å kjøre med den, så fjusker den, og gassen tar ikke tak på en måte. Det er brukt diagnosesjekk på den , uten å finne noen feil. Noen som vet hva dette skyldes??:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å få ut feilmeldinger høres dette ut som bensinpumpe eller lmm.

Min oppførte seg akkurat slik, men da var det lamdaen min som tulla.

Sjekk alle slanger først, sjekk for lekasjer.

Bensin eller diesel forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk kontakt inn på fremkant av girkassa, hadde problemer med en bil som starta akkurat når det passa seg, og der var denne kontakten full av rustvann og irr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å få ut feilmeldinger høres dette ut som bensinpumpe eller lmm.

Min oppførte seg akkurat slik, men da var det lamdaen min som tulla.

Sjekk alle slanger først, sjekk for lekasjer.

Bensin eller diesel forresten?

Dette er bensin. Da får man begyne med å undersøke de to tingene der, og slanger ect. Kan ikke ha noe med at den har kun stått ute hele vintern, og når de skulle fikse den på verksted, så sto den inne i 4 dager i varmen? Kondens, eller fukt ect noen plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.