trenger hjelp!! ang. xenonlykter

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått vite at xenonlykta mi har gått i stykker. hadde den på verksted der de først trodde det var spenningsomformeren som hadde fått det, men viser seg at det er tenneren som sitter inne i lykta. disse selges visst ikke separat ifølge VW og de tar 8000 for en ny lykt sa han som jobber der. nå har jeg sittet sett litt på stylinglykter hos blandt annet quality autoimport. inneholder disse lyktene denne tenneren og kan jeg uten problem bytte til noe slikt?

link: http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=1616&c1=3653&c2=&c3=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse lyktene inneholder ingen xenon sats. Det er bare lykta, så xenon må ettermonteres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei. noen som har noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det? vil jo såklart prøve få det noe billigere enn 8000 for å si det slik. Forresten horribelt at tennern i lykta ikke kan kjøpes separat mener jeg. han på vw sa han var direkte flau for at det var slik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lete etter en brukt lykt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd såvidt allerede. lette på bruktbildeler.com men fant ikke noe. får vel ringe NBS i mårra og høre. Så de hadde nye til 6000 ihvertfall. I Tyskland fant jeg et sett med nye til 6000. Så da får vi se

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dere ikke et lokalt huggeri der? må jo finnes noe der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig med høggeri rundt her egentlig. men skal ta sjekke litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker noe håpløst å finne dette brukt! nå har jeg fått et delenr ihvertfall. 1J1 941 018 L. Kanskje noen vil hjelpe meg, for jeg holder på å slippe opp for ideer? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker noe håpløst å finne dette brukt! nå har jeg fått et delenr ihvertfall. 1J1 941 018 L. Kanskje noen vil hjelpe meg, for jeg holder på å slippe opp for ideer? :confused:

Du har PM straks:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at det ordner seg for meg. Damian på TmTuning fikser biffen for en noe billigere penge enn her hjemme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.