#1 Skrevet Februar 12, 2008 Hei ja. Har fått ett problem med vindus heisen i Polo´n. Det skjedde når jeg var i sverige en tur og vinduet gikk fint ned i bommen inn, men det hadde streika når jeg kom til bommen ut igjen. Tenkte at det kunne være heiser knappen som kunne være gåen igjen, men prøvde å kryssbytte de, men alt var som det samme.. Det som skjer er; Når jeg trykker på knappen for vindu på førersiden, så skjer ingenting. Vindu på passasjersiden kan jeg kjøre ned, men ikke opp igjen (fra førerpanelet). Jeg kan låse dørene, men det går ikke å låse den opp igjen Noen som har tips til hva det kan være? Eller hvor jeg kan begynner å feilsøke? Håper noen forstod På forhånd takk for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 Sjekk ledningene i døroverføringa. Typisk plass det pleier å gå hull på strømpen og isolasjonen på ledningene blir gnagd vekk eller det blir helt brudd i ledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2008 Har nå røsket av dørtrekk og begynt å lete etter merker/brudd etc, men klarer ikke se eller kjenne noe skader eller noe... Andre tips til hva det kan være? Det merkelige er at alt funket strålende, også var jeg kanskje inn og ut av bilen et par tre ganger, også funka ikke noe På fører døren er det 4 knapper: Vindu førerdør, vindu passasjerdør og senrallås opp og igjen. Når jeg trykker på vindu førerdør skjer det ingen ting... ikke en dritt. Trykker jeg på vindu pass.dør går vindu ned samma hvilken vei jeg trykker. Må kjøre det opp igjen fra passasjersiden. Når jeg låser bilen med å trykke på låseknappen får jeg ikke låst den opp igjen. da prøver den å låse, når jeg trykker på lås opp... Sjekket sikringer, OK.. Er det noen reléer eller noe som har noe med dør og gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...