#1 Skrevet Februar 12, 2008 Har søkt og funnet litt svar her på forumet, men stort sett kun synsing. Vil gjerne høre ifra de som har hatt eller har den dimmensjonen Går det? og vil det bli håpløst med senk? Det er brukte felger jeg kikker på, så er den ET´n jeg har å forholde meg til.. Uansett om jeg skjønner den burde vært mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2008 pappa har akkuratt den samma dimmen funker som faen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2008 Tror at ET35 blir for lav inpress på en felg som er 8,5, med mindre du har tenkt å modifisere skjermbuene. Jeg har denne dimmen på A4'en, og syntes egentlig inpressen er litt for lav, spesielt fremme. Din Touran har ennå høyere inpress orginalt en det jeg har på min. Kommer jo sikkert an på senk også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2008 Jeg har denne dimensjonen på min passat 07, riktignok kun orginal senk. Fungerer helt fint, men i her i sommer på dårlige nordnorske veier subbet den nedi i store ugjevnheter, men da var også bilen fullstappet av bagasje for 3 ukers ferie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2008 men pappan til Bård kjører uten problemer.. Er klar over at inpresset er feil, men ikke alt man kan velge når man går for brukte felger.. Har kjørt med feil impress før jeg.. Men er bare redd for om det ikke vil gå! Bård: Er bilen til pappaen din senket? og akkurat samme dim ? Og stikker det på utsiden?? Bilde? Håper på raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2008 org på min Touran står det: 195/65 R15 6" felg ET 47 Hvorfor står ikke org Nardo-felgene i vognkortet?? (min bil har aldri hatt 15") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2008 Jeg har denne dimensjonen på min passat 07, riktignok kun orginal senk. Fungerer helt fint, men i her i sommer på dårlige nordnorske veier subbet den nedi i store ugjevnheter, men da var også bilen fullstappet av bagasje for 3 ukers ferie. hva er org impress på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2008 http://www.bilforumet.no/touran/71279-touran-p-20-a.html Denne har 8,5x20" ET 35 ???""" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...