#1 Skrevet Februar 12, 2008 Finnes det noe spray at et eller annet slag som kan brukes for eksos? Irriterer meg over litt putring når motoren er kald i området grenrør-turbo et sted, tok på meg jobben å skrudde av grenrøret for var temmelig sikker på at det var pakningen der som var synderen, men den så helt fin ut, satt på litt monteringspasta for sikkerhets skyld og skrudde sammen igjen, samt gikk over alt av bolter til turbo og wg, men problemet var der like forbanna. går jo ikke an å stikke fingrene rundt der heller mens den går for det er jo 1000grader 10 sekunder etter oppstart: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2008 Lag deg et stetoskop med stålrør i tuppen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2008 lyttet litt rundt med et stålrør og mener det kommer fra sylinder tre og/eller fire, men mener bestemt at det ikke skal være noe lekkasje der et sted, kan det være noe annet inni som kan lage lyd når motoren er kald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Om lyden forsvinner da motor er kald tyder det jo på en lekasje, hadde samme problemet på carlosen, så ingen tegn til sot ved et par anledninger heller. Men var grenrør som hadde slått seg, på denne kjøpte jeg ny manifold, slo seg ganske fort igjen, byttet pakning, ble bra en stund, også planslipte jeg isteden for og kjøpe nytt, etter det var det bra, og mye billigere en nytt, noe og ha i tankene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...