Hvordan måler man bensintrykk? 1,8t

Anbefalte innlegg

Fikk denne feilkoden her om dagen når jeg kjørte ut på motorveien og la flat pedal.

http://wiki.ross-tech.com/index.php/00561

Det kom også en feilkode med for høyt turbotrykk, så mulig det er en sammenheng. Ut fra hva linken sier, så kan dette skyldes for dårlig bensintrykk, eller tette dyser. Bensinfilteret mitt er byttet for under 10 000 km siden, og lmm gir riktige verdier ved logging. Da står bensintrykk igjen, men hvordan kan jeg måle dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koble deg inn med T-ledd i forbindelse med bensinslangen som går inn på fuelrail, og koble til en trykkmåler som går til 5 bar elns...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da må jeg ha litt mer verktøy. Da er det ikke umulig at dette kan ha sammenheng med at bilen var litt tungstartet i går, måtte kinne mer enn normalt, og når den tente, så døde den et par ganger før jeg fikk startet. Tanken min da går mot bensinpumpe som begynner å nærme seg graven.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.