#1 Skrevet Februar 13, 2008 Fikk denne feilkoden her om dagen når jeg kjørte ut på motorveien og la flat pedal. http://wiki.ross-tech.com/index.php/00561 Det kom også en feilkode med for høyt turbotrykk, så mulig det er en sammenheng. Ut fra hva linken sier, så kan dette skyldes for dårlig bensintrykk, eller tette dyser. Bensinfilteret mitt er byttet for under 10 000 km siden, og lmm gir riktige verdier ved logging. Da står bensintrykk igjen, men hvordan kan jeg måle dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2008 koble deg inn med T-ledd i forbindelse med bensinslangen som går inn på fuelrail, og koble til en trykkmåler som går til 5 bar elns... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2008 Ok, da må jeg ha litt mer verktøy. Da er det ikke umulig at dette kan ha sammenheng med at bilen var litt tungstartet i går, måtte kinne mer enn normalt, og når den tente, så døde den et par ganger før jeg fikk startet. Tanken min da går mot bensinpumpe som begynner å nærme seg graven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...