#1 Skrevet Februar 13, 2008 Sliter litt med en kortet AAN fuelrail som lekker i sveisen. Er det noen som kan fikse dette for meg for en rimelig penge snarest? lekkasjen er i sveisen mellom railen og "firkantmutteren" med banjokoblingen 95800555 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2008 Må vel være et verksted som kan ta sånt på sparket? Ligger et her som jeg veit gjør sånt... Sikkert ikke dyrt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2008 det der skulle være lett å få fixa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2008 det der skulle være lett å få fixa:) Sikkert veldig enkelt for noen som har og kan bruke Tig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2008 hvis du kan ta et nermere bilde av det som skal sveises og maile på Reiwen@hotmail.com så skal jeg se på saken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2008 Sikkert veldig enkelt for noen som har og kan bruke Tig ja Vi får snakkes Rudi, det kan hende jeg klarer den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2008 hvis du kan ta et nermere bilde av det som skal sveises og maile på Reiwen@hotmail.com så skal jeg se på saken:) Er den sveisen du ser på bildet som må taes på nytt da den lekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2008 tar ca 10 min å fixe den der.. ville jo vert billigst for deg å finne noen der du bor, jeg holder til oppe i nord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...