#51 Skrevet Februar 24, 2008 Da er dagen kommet kl. 18 Det er bare å hive seg med alle sammen:o, så skal vi vel kjøre diagnose og lære litt alle sammen. Dette skal bli gøy.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 25, 2008 Kom jo masse folk...11 biler trur jeg.. Det beste va jo i grunn at kabel fungerte helt perfekt, bortsett fra en bil der den ikke oppnådde kontakt med abbonenten. (Bjørn Tooore sin G18) Fotos kommer, desverre av litt ymse kvalitet som skyldes litt ymse belysning. Anyhu så kommer de så fort æ får maila de til bjørn tore...som legg de ut før mæ..fordi æ ikke fikk til etter en del ymse innsats. Ymse Hilsener- Torstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 26, 2008 Det beste va jo i grunn at kabel fungerte helt perfekt, bortsett fra en bil der den ikke oppnådde kontakt med abbonenten. (Bjørn Tooore sin G18) Såså påsan, her stilles diagnose og kur etter intuisjon og skillz, er tross alt bil jeg skrur på, ikke en pc;) Her er bildene dine btw;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 26, 2008 Hmm.. Var helt blåst bort fra hue mitt.. Ingen som sendte mld på tlf? Skuff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 2, 2008 jamen harald da....vi tenkte jo at siden du ikke kom var du så bakfull at du ikke evnet å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 3, 2008 jamen harald da....vi tenkte jo at siden du ikke kom var du så bakfull at du ikke evnet å komme. Hehe, du mener det ja? Nei, jeg var langt fra bakfull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 25, 2008 Trenger diagnose så fort som mulig! Har fått opp varsellampe med at det er noe galt med motorelektronikken, og reiser vekk i morgen. Noen som har nr til han vag-com - komandanten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 25, 2008 Trenger diagnose så fort som mulig! Har fått opp varsellampe med at det er noe galt med motorelektronikken, og reiser vekk i morgen. Noen som har nr til han vag-com - komandanten? Se pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 26, 2008 Takk for hjelpa Oddvar! Lyset kom ikke opp igjen, verken på vei hjem igår eller til jobb idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 27, 2008 Det er bra. Du får bare ta kontakt hvis det skjer noe mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 5, 2008 Hvem er det som sitter med operativ vag-com i bodø nå? skulle hatt en avlesing på min asap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 6, 2008 Jeg sitter med den. PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 21, 2008 skulle bare nevnet at jeg selv har kjøpt HEX-USB+CAN Interface orginal fra ross-tech, så den kommer vel snart, imellomtiden har jeg enda bare min key-usb kabel. så om noen trenger diagnose.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 2, 2008 skulle bare nevnet at jeg selv har kjøpt HEX-USB+CAN Interface orginal fra ross-tech, så den kommer vel snart, imellomtiden har jeg enda bare min key-usb kabel. så om noen trenger diagnose.. da var godkabelen kommet;) har også overgang til 2x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...