Anbefalte innlegg

Vet ikke om det blir riktig å poste dette her jeg.

Men vet noen hvor jeg kan få kjøpt oljefilter billig til denne bilen. Motorkode AVG

Vil kjøpe 7-8 filter så jeg har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter din vurdering å kjøpe en hel haug når du først er i gang. Du sparer tid, og terskelen blir lavere for å foreta byttet i tide.

Slike filtre kan du bestille i enhver bilrekvisitasjappe, dersom du ikke er kritisk til hvilket merke du skal velge.

Jeg har lite vitenskaplig kjennskap til kvalitetsforskjellene mellom de ulike merker. Fleetguard går for å være et anerkjent merke på tyngre maskiner og er mye benyttet på anleggsmaskiner og lastebiler. Dette er en mye bedre kvalitetsindikator enn salgsvolum til ukritiske personbileiere. Videre har disse filtrene en grei pris og av disse to årsakene benytter jeg kun Fleetguard oljefilter.

Hvis det er av interesse så kan jeg selge slike for kr 99 pr stk for 10 stk til din Audi. Hentes i Vestby eller må plusse på porto.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster under 100,- på møller til min golf 1,9tdi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de fleste oljefiltre ligger på ca 100 lappen på møller pr stk.

jeg kjøper alltid mine der, uten at jeg kan påstå at disse er bedre/dårligere enn andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.