Trondheim lokallag: Lokallagstreff 1.mars

Anbefalte innlegg

Hei gutter og jenter.

 

Denne måneden tar vi den heelt ut og flytter treffet fra søndag til lørdag : eek :

Nordmøre lokallag ønsker å ta turen oppover til trøndelag denne dagen for å være sosiale samt kikke på dekk og felger hos Simon. Så istedet for å gjemme oss StorM-kjelleren på søndag viser vi oss heller frem for Nordmøre på lørdag.

 

Planen er følgende:

Vi kjører opp til Tevo dekk Stjørdal på lørdags formiddag, oppmøte fra 10 og utover hvor det stort sett vil bli prating om løst og fast samt mulighet til å se sledene til Nordmøre. Simon vil sannsynligvis vise seg frem fra sin beste side med gode priser om noen vil handle dekk og felg.

Nærmere 13 blir det tatt en rask lunsj uten at vi kjører fellesopplegg på dette. Den som vil spise spiser før:

Vi cruiser mot Trondheim hvor nordmøre har lyst å kjøre gokart. Vi kan jo ta en cup, lokallag mot lokallag? Dette bør vi vinne! (gokart er forskjøvet litt pga sein bestilling).

 

Vi håper dette høres ut som en hyggelig avveksling til det vanlige møtet vi kjører og at så mange som mulig møter opp. Alle aktiviteter er selvsagt frivillig så om du vil være med på deler av opplegget er det ingenting i veien for det. For gokartkjøringen sin del må vi nok ha en påmelding fra de som er interessert så vi får reservert bane.

 

Oppdateringer legges i tråden etter hvert, hvis det er noe dere lurer på så er det bare å spørre :)

 

--OPPDATERING--

Vi møtes på Bunnpris Nidarvoll rundt 09.15 og kjører derfra 09.30 mot Stjørdal.

Det blir gokart-kjøring klokka 16.00 på Bowling1&gocart på heggstadmyra. Det er 9 påmeldte.

 

-- På grunn av at gokarten er forskjøvet frem til kl.16 kan det hende vi starter litt senere enn 10. Kommer tilbake med info om dette--

 

Link til Nordmøres plan: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112744

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på den. Om jeg kjører egen bil vet jeg ikke, men hvis ikke må jeg få sitte på med noen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLO! Er det noen som skal være med???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får kjøre opp tosammen da bare Jann :) Blir kos det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, æ ha satt a heile dan og kveiln t VW-Audi Klubben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har som mål å stille. Men skal under kniven onsdagen før treffet, så vet ikke helt hvordan formen blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne ha vært med bortsett fra et lite problem,er i Lofoten den dagen:P Veldig synn da jeg har hentet ut gliset fra vinterlagring,skal begynne å pusse ned snart vuttu:P Men kunne ha ventet til etter denne dagen da:P Men kresjet desverre og jeg som hadde syket meg opp på at dere ikke biter:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm dette skulle jeg vært med på gitt,, men siden jeg nå er blitt singel og xn skal kjøpe meg ut av bilen blir det nok ikke noe på meg denne dagen desverre,, men men dere får ha det arti på treff da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme en tur jeg å i punton. Trenger som sakt to nye sommer dekk. SÅ kan jo være en god murlighet til det: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg siller nok. Skal prøve å få med meg Morten Hoset her på forumet og muligens et par til. :) Når er det avreise fra Trondheim da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar nok herfra halv ti ca slik at vi kan være på Stjørdal klokka ti, samtidig som nordmøre kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm spørs om enn skal prøve å dra seg i vei en tur da, ta med seg damen å gjøre en helaften uttav det ;) kanskje "lure" Simon til å pelle av noen dekk fra no felger som skal inn til sandblåsing og pulverlakk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bra! PS: Husk å si fra i egen tråd om dere blir med på filmkvelden, så vi vet ca hvor mange som kommer! Snakkes folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg fremdeles er billøs så dukker jeg nok bare opp på filmfremvisningen på kveldinga : cool :

Bli hyggelig å treffe igjen bilintresserte folk og se om jeg kan få inspirasjon til fortgang på biljakta :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg vel datoen ja ser jeg :)

Vi møtes på Bunnpris Nidarvoll sånn kvart over ni og kjører derfra ca halv ti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lørdag blir det gokart-cup mot Nordmøre lokallag på bowling 1 heggstadmoen etter vi har vært på stjørdal. For å bestille plass trenger jeg en liste over hvem som vil være med på dette. Hver enkelt må betale for seg selv, mener det stod 250,- for en cup pr.person (2x8min +1x5min).

Kom med tilbakemelding kjapt folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok filmkvelden trakk litt flere folk enn lokallagsmøtet denne dagen.

Jeg og Bendik trillet fra Bunnpris halv ti langs gamleveien opp til Stjørdal og fikk en fin kjøretur i sola :) Det ble noen hyggelige timer med kjøping av dekk og prating om løst og fast før vi avsluttet med en burger på "Grill'n".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.