#1 Skrevet Februar 13, 2008 Jeg har et problem med min 2000 mod Seat Cordoba / VW polo. Venstre bakdør låser seg ikke opp med sentrallåsen. Jeg ser pinnen rører seg litt, og AV og til kommer han, men det er en av hundre ganger. Det funker fint å låse opp med å trekke i pinnen (noe treg, men det skal de vel være?) Er dette noe jeg kan smøre opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2008 Roar det er sentral lås motoren som er gåen. Dette er ikke et uvanlig problem på polen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 Ok, så jeg må bytte låsekassen på denne døren bare? de andre funker som snus, smeller opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2008 Nå kjenner jeg ikke akkurat den type bil, men jeg hadde prøvd å smøre først. Det funket fint på 80 en min ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...