Anbefalte innlegg

Noen som vet? Og hvordan det vil bli med 7.5x15 ET33 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil passe finfint. De originale jernhjula som jeg brukte på vinteren på min 2000 Caddy 9 KVF var 5,5X14 ET 45 (eller deromkring). Sommerstid gikk den med 8X15 ET 20 med 195/45-15. Måtte bøye opp skjermkanten ørlittegrann på venstresida bak. Ellers subba det ingen steder (annet enn med vinterhjul foran). Nå regner jeg uansett ikke med at du har planer om å montere gewinde foran og legge akselen oppå fjærpakka bak på "oljebrenneren" din;).

Men basert på mine (gode) erfaringer så er det ikke noe problem å få plass til felgene du ønsker å kjøre med. Kjørte en stund med 7,5X16 ET 40 med 225/40-16 (den gangen uten senking) og det var innenfor skjermene det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil passe finfint. De originale jernhjula som jeg brukte på vinteren på min 2000 Caddy 9 KVF var 5,5X14 ET 45 (eller deromkring). Sommerstid gikk den med 8X15 ET 20 med 195/45-15. Måtte bøye opp skjermkanten ørlittegrann på venstresida bak. Ellers subba det ingen steder (annet enn med vinterhjul foran). Nå regner jeg uansett ikke med at du har planer om å montere gewinde foran og legge akselen oppå fjærpakka bak på "oljebrenneren" din;).

Men basert på mine (gode) erfaringer så er det ikke noe problem å få plass til felgene du ønsker å kjøre med. Kjørte en stund med 7,5X16 ET 40 med 225/40-16 (den gangen uten senking) og det var innenfor skjermene det også.

Supert, takk :)

Nei ikke noe gewinde her... kanskje bare no billig senk :P Den er jo altfor høy..

EDIT: Skrev feil, er 7x15 med 195/45-15 dekk.. og ET33

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste går på caddy da;) Gubben har 20" hjul på sin og den er senket. han har ikke trengt å bøye ut noen skjermer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste går på caddy da;) Gubben har 20" hjul på sin og den er senket. han har ikke trengt å bøye ut noen skjermer:)

2001 modell ? Eller den nyeste utgaven? LITT forskjell på de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.