#1 Skrevet Februar 13, 2008 Noen som vet? Og hvordan det vil bli med 7.5x15 ET33 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2008 Det vil passe finfint. De originale jernhjula som jeg brukte på vinteren på min 2000 Caddy 9 KVF var 5,5X14 ET 45 (eller deromkring). Sommerstid gikk den med 8X15 ET 20 med 195/45-15. Måtte bøye opp skjermkanten ørlittegrann på venstresida bak. Ellers subba det ingen steder (annet enn med vinterhjul foran). Nå regner jeg uansett ikke med at du har planer om å montere gewinde foran og legge akselen oppå fjærpakka bak på "oljebrenneren" din;). Men basert på mine (gode) erfaringer så er det ikke noe problem å få plass til felgene du ønsker å kjøre med. Kjørte en stund med 7,5X16 ET 40 med 225/40-16 (den gangen uten senking) og det var innenfor skjermene det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2008 Det vil passe finfint. De originale jernhjula som jeg brukte på vinteren på min 2000 Caddy 9 KVF var 5,5X14 ET 45 (eller deromkring). Sommerstid gikk den med 8X15 ET 20 med 195/45-15. Måtte bøye opp skjermkanten ørlittegrann på venstresida bak. Ellers subba det ingen steder (annet enn med vinterhjul foran). Nå regner jeg uansett ikke med at du har planer om å montere gewinde foran og legge akselen oppå fjærpakka bak på "oljebrenneren" din;). Men basert på mine (gode) erfaringer så er det ikke noe problem å få plass til felgene du ønsker å kjøre med. Kjørte en stund med 7,5X16 ET 40 med 225/40-16 (den gangen uten senking) og det var innenfor skjermene det også. Supert, takk Nei ikke noe gewinde her... kanskje bare no billig senk Den er jo altfor høy.. EDIT: Skrev feil, er 7x15 med 195/45-15 dekk.. og ET33 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2008 Det meste går på caddy da;) Gubben har 20" hjul på sin og den er senket. han har ikke trengt å bøye ut noen skjermer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2008 Det meste går på caddy da;) Gubben har 20" hjul på sin og den er senket. han har ikke trengt å bøye ut noen skjermer:) 2001 modell ? Eller den nyeste utgaven? LITT forskjell på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...