#1 Skrevet Februar 13, 2008 http://www.bilforumet.no/touran/71279-touran-p-20-a.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2008 Tøft :-) !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 sett denne før, men synes det rett og slett blir litt for stort for denne bilen. mulig det hadde sett bedre ut med mer senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 sett denne før, men synes det rett og slett blir litt for stort for denne bilen. mulig det hadde sett bedre ut med mer senk. 35 er feil både som ET og dekkprofil i 20 tom på Touran, så ikke rart det ser litt galt ut (1 tomme for stort hjul). 225/30 dekk og ET45 hadde løst sakene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2008 35 er feil både som ET og dekkprofil i 20 tom på Touran, så ikke rart det ser litt galt ut (1 tomme for stort hjul). 225/30 dekk og ET45 hadde løst sakene det hadde garantert sett mer riktig ut ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 jeg har 225/30/20 på min Touran, er helt perfekt spør du meg (skriker etter senk, men det kommer snart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2008 jeg har 225/30/20 på min Touran, er helt perfekt spør du meg (skriker etter senk, men det kommer snart) Bilder ??? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2008 Bilder ??? :-) oii, fikk ikke med meg dette svaret jeg skal fikse bilder imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2008 20" på Touran er jo passe. Gamle bilen til en kompis: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2008 Da har jeg handla 20" i samme dim :-) Venter i spenning på nytt understell :-) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99958 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...