#1 Skrevet September 21, 2004 Hei! Noen som vet sånn ca. hva det vil koste å bytte diverse pakninger på en 1,8 hvis jeg leverer bilen til Møller? Er snakk om Simmeringer på kam, veiv og Ventiltetninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2004 tror det er andre steder enn møller som er mye billigere enn dem... ring rundt og spør da vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2004 Hør med Ski motorverksted, de skal være billige og bra på sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2004 Kjetil: Tenkte på Mekonomen eller et lastebil verksted som alternativ. Mekonomen har 3års garanti på deler og arbeid, Skal sjekke det imorgen... Øyvind: Blir litt tungvint for min del å sende motor eller bil såpass langt. Hadde vært aktuelt hvis jeg hadde hatt en motor til på hånden. Men for all del, takk for forslaget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...