#26 Skrevet Mars 18, 2008 Mulig det er den som herjer på 90n min også, går ikke opp til driftstemperatur annet enn på tomgang, ikke under vanlig kjøring. Hopper fra 1200-800 i turtall den også, går den nedpå 800rpm så begynner den fort å fjuske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 18, 2008 Akkurat slik er min også, pluss att den liksom "rister" å går ujevnt på tomgang, man kjenner det på hele bilen liksom når den står stille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 24, 2008 Her har vi da ikke funnet ut noe løsning enda:( Temperaturen på motoren oppfører seg jo helt normalt så jeg tror vi kan utelukke motortempføleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 24, 2008 Her har vi da ikke funnet ut noe løsning enda:( Temperaturen på motoren oppfører seg jo helt normalt så jeg tror vi kan utelukke motortempføleren. Temperaturen på min også oppførte seg helt normalt... men alt! ble bra når jeg byttet føleren til 200,-... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 26, 2008 Temperaturen på min også oppførte seg helt normalt... men alt! ble bra når jeg byttet føleren til 200,-... Okei, får skifte den alikevel da å se å som skjer;) Noen som vet akkurat hvor denne sitter å hvordan den ser ut? Kjøpte du den på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 30, 2008 bump, bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 9, 2008 bump bump...idioti!!!!...svar... eller la vær.... har samme problem med min 97 A6 2,8 Q...tempføleren min koster 1370,00...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 9, 2008 Sjekk etter falkluft ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 30, 2008 (endret) Okei, får skifte den alikevel da å se å som skjer;) Noen som vet akkurat hvor denne sitter å hvordan den ser ut? Kjøpte du den på møller? Drar opp igjen denne tråden siden jeg ikke har fikset problemet pga av att det ble borte når det ble varmt i været ute, men nå har den begynt å gå ujevnt igjen på tomgang! Skjedde senest i går da jeg hadde kjørt en tur å stoppet og lot bilen gå på tomgang. Så da skal jeg få skiftet den tempføleren! Men var innom bilextra her om dagen å lurte på om di hadde en slik tempraturføler til mototen der å da fikk jeg bare som spørsmål hvilken tempføler er det dere mener?? Så da lurer jeg på om det er nooe spess navn eller noe på denne føleren slik att det er lettere å finne riktig, da jeg ikke har så god peiling på dette! Takker for eventuel all hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 30, 2008 Møller kaller den vel tempgiver. Host opp regnr til mannen bak skranken og spør etter tempgiver så får du sikkert riktig del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 30, 2008 Møller kaller den vel tempgiver. Host opp regnr til mannen bak skranken og spør etter tempgiver så får du sikkert riktig del Takker, da får vi prøve det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...