#1 Skrevet Februar 13, 2008 er det noen som har bilder av en a4 b5 med 20" felger? evt erfaringer med dette? blir det for stort eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2008 Heisan! har det på min.. funke flott: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 hmmmmm... blir litt lite gummi da:p hadde 18 på min og synes det var perfekt.. 19" ville JEG sagt var maxdim på en b5:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2008 Rett og slett lekker bil, Eirik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2008 er det noen som har bilder av en a4 b5 med 20" felger?evt erfaringer med dette? blir det for stort eller? Compomotive felga er mye bedre en 20";) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2008 Syns bilen min er hard nok og kjøre med 18" og orginal fjæring jeg.... personlig hadde jeg aldri vudert og sette 20" på en b5. Ser pent ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2008 Ser pent ut da Er ikke det nok? Eirik; GROMT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2008 GROM S4. drømmebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2008 hmmm, har nå bestemt meg for 19, kjører 18 om vinteren så d er litt kjipt me 18 på sommeren åsså. tenkte litt på disse, fargen passer perfekt på min bil http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112824 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2008 De felgene kommer til å se veldig pene ut å b5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2008 Har 19" på min... synes det er stort.. men pent da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2008 Ikke for og si noe negativt om BBS, men det kan bli både dyrt og vanskelig og få tak i slike felger i fremtiden, da BBS er kjøpt opp og de har planer om og gjøre om på produksjon og heve prisene. Noe og tenke på hvis man skulle være uheldig og få ødelagt en felg eller noe. Men felgene er sinnsykt kule på B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 15, 2008 Hadde 20" på min også.. noen bilder (før senk): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...